Jag är bitter idag...

Datum: 2011-05-23 Klockan: 19:55:56
Ibland är det bra att vara lat! Orkade inte gå den långa promenaden på 9km så tog en kortare på 6km och det var tur. Mp3n la efter efter 2 km så fick gå utan musik resten av promenaden och det var inte kul. Det känns som det tar mycket längre tid, och efter 3 km fick jag skavsår som gjorde satans ont. Hade skavt sönder strumpan och så började det blöda :( haha.. Nä så det var tur att jag var trött och lat idag!

Den här dagen kan gå och ta sig nånstans! Det har absolut inte varit min dag idag, inget har gått som jag vill. Allt har bara gått fel!











Åh jag vad jag saknar marknadshelgen och i år blir det ingen marknad för mig! Är bitter :(

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0