My weekend

Datum: 2011-05-01 Klockan: 18:12:00
Söndag och jag är fortfarande dålig, blir nog hemma från jobbet imorgon med. Tänkte ringa till vårdcentralen och kolla om de vet vad det är för fel på mig. Sprickan i mungipan har blivit mycket bättre men nu har jag fått blåsor där istället och blåsor på tungan, inge roligt alls kan jag säga! Har även ont i halsen och i huvudet :/

Spenderade helgen i torpet med mamma, pappa och med min bästa Ville :) dock så var det inte kul att vara där när man är sjuk, har legat och sovit nästan hela helgen. Kom ut till torpet vid 12 i fredags, somnade nästan på en gång. Låg i solen på en madrass under en filt med långbyxor och långarmad tjocktröja. Inte speciellt normalt! Somnade sen vid kl 8 på kvällen och så såg lördagen också ut typ. Somnade direkt efter frukost, somnade direkt efter lunch och somnade igen direkt efter middagen. Inte så himla rolig helg precis! Men hoppas att jag mår bra till nästa helg för den ska bli toppen :) För jag fyller nämligen 20 år på lördag!

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0