Nedräkningen är i gång

Datum: 2011-05-03 Klockan: 20:13:14
Jaha då mår man bättre i kroppen så imorgon blir det jobb igen. Jobbigt att gå upp tidigt på morgonen men ska bli skönt att komma igång med promenaderna igen :) Har gjort om designen igen och är fortfarande inte nöjd men får se ut såhär tills jag får ork igen. Sitter i soffan och tittar på Ville medans han springer runt och tränar och bakar bröd samtidigt, lite annorlunda blanding om man inte är hemmafru vill säga haha.

Idag blev det blodpudding med keso, lingonsylt, rivna morötter och knäckebröd till middag. Längesen man åt blodpudding, får nog börja äta det oftare. Och nedräkningen är på gång inför lördag, nu är det bara fyra dagar kvar till min stora dag! :)

Och nu ska jag stänga av min dator för dagen, så god natt alla!

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0