Pusspuss

Datum: 2011-05-02 Klockan: 16:24:31
God dag :)
Har pratat med vårdcentralen idag och jag har tydligen fått en virusinfektion så får ta det lugnt i några dagar nu. Blir inga promenader på ett tag framöver för nu ska jag blir frisk! Måste må bra och vara på topp på lördag. Så allt med promenad och äta nyttigt ligger på is ett tag, inte för att jag kan äta så mycket med blåsorna i munnen. Men jag funderar på att gå till Konsum och köpa mig en Ben & Jerry´s glass :) Försöka kyla ner blåsorna.

Gjorde om bloggdesignen lite idag, gjorde den lite mer våraktig med rosa text och körsbärsblommor som bakgrund :) Sitter nu inne på weheartit och kollar på bilder, finns hur många fina bilder som helst på den sidan. Hittade bland annat den här söta bilden nyss :)


Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0