femton:tolv

Datum: 2011-11-08 Klockan: 15:12:06
Blev ingen träning idag för jag orkade inte åka fram och tillbaka, så tränar onsdag och torsdag, vilar på fredag och tränar på lördag medan Ville jobbar. Så om jag gör som jag har tänkt så blir det fyra gånger den här veckan med gårdagens pass och det känns bra :) Det är lättare när man åker direkt från jobbet och inte åker hem emellan.

Blev inget besök hos sjukgymnaset heller för de hade förklarat fel för mig i telefonen. Skulle haft en vanlig läkartid men som de sa i telefonen lät det som jag skulle till sjukgymnasten så jag missade min tid idag och jag tänker inte gå tidigare från jobbet igen. Så blir det värre med huvudet får jag åka till närakuten i Jakobsberg!

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0