Första träningspasset på ett bra tag!

Datum: 2011-11-07 Klockan: 19:34:13
Nu är helgen över och jag mår bättre och är tillbaka på jobbet. Eller ja bättre är det inte men huvudet gör inte lika ont som förra veckan. Dagen har gått jättefort :) Idag var jag även ner till Friskis & Svettis och tränade för första gången, jag provade på Indoor Walking Bas. Ett pass med crosstrainer på 55 min. Det var kul och det känns bra så här efteråt. Och sen så stod ju maten klar på bordet när jag kom hem så det var ju ännu bättre! Ville hade lagat lax i ugn med basilikaost, broccolimos, en vanlig sallad och rivna morötter, det var supergott!

Imorgon ska jag till sjukgymnasten och få avslappningsövingar och se om det hjälper mot huvudvärken, ska vara där vid 14.00 och sen får vi se om jag åker och tränar efter. Vet inte om jag orkar åka fram och tillbaka från kallhäll till kungsängen, tillbaka till kallhäll och sen tillbaka tilll Kungsängen för att komma hem.


Innan träningen i omklädningsrummet

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0