Här är det pepparkakstema :)

Datum: 2011-11-12 Klockan: 08:33:31
God morgon :)
Har precis satt mig i soffan och dricker mitt morgonkaffe. Vid nio ska jag börja röra mig mot gymmet och träna lite och sen är det bara att åka hem och fixa allt som inte är klart inför middagen ikväll när mamma och pappa kommer. Ville åkte precis till jobbet, så det är väl jag som får fixa allt men han var faktiskt snäll och städade badrummet innan han åkte :)

Efterrätten är halvt klar, just nu står den i ugnen och när jag kommer hem från gymmet ska jag göra klart för jag har glömt en ingrediens! Men blir nog ändå bäst så för kan ändå inte göra klart den innan jag åker.

Hittade en ny grej till frukostbordet - Filmjölk med smak av pepparkaka :) Den var faktiskt god, speciellt med kiwibitar i! Och sen hittade jag också dumle med pepparkakssmak, dem var också goda! Kolan i mitten smakar som pepparkaksdeg :) Det blir som en pepparkaksdeg med chokladöverdrag! :)




Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0