På väg hem

Datum: 2011-11-09 Klockan: 17:44:43

Sitter i bilen på väg hem från träningen. Körde bara i 45 minuter, tänker köra lite lugnt i början eftersom jag inte har tränat på ett bra tag utan bara har gått på Power Walks. Så det fick bli 25 min crosstrainer och 20 min gym och det känns i armarna! ;)


Leave a comment
Postat av: CELINAS NEW YORK

Hejhej!



Mitt namn är Celina, jag är en fattig fashion student som försöker att make it i NEW YORK.



Just nu säljer jag NEMO NISI MORS-ringar (+alla de andra) från MARC BY MARC JACOBS på min blogg!



JULKLAPPSTIPS + MÄNGDRABATT + FRI FRAKT!



Första lass åker med min kompis hem till Sverige redan i morgon, därifrån de sen postas. Nästa lass blir inte förrän om 3 veckor.



Så beställ senast IMORGON BITTI!



http://celinas.se/2011/october/saljes-marc-by-marc-jacobs-nemo-nisi-mors-ri.html



Ha en mysig helg!



Celina.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0