Längtar efter julen

Datum: 2011-10-31 Klockan: 15:02:16
Åkte hem från jobbet vid 12 idag. Har fortfarande huvudvärk och har haft det i två veckor nu. Ringde till vårdcentralen idag och de tror att det är spännings/stress huvudvärk så nu nu har jag fått en tid hos sjukgymnasten för att jag ska få lära mig olika avslappningsövningar som kan underlätta huvudvärken.

Sitter inne på spotify och gör en jullista, längtar nämligen väldigt mycket till julen. Vill börja julpynta, byta gardiner och spela julmusik. Men just nu känns det lite för tidigt, får vänta en månad iaf! Har hittat jätte mycket och fint julpynt som jag ska köpa iår.






pics by; weheartit

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0