Arbetsintervju och flygnerver

Datum: 2011-09-08 Klockan: 13:29:53
Torsdag idag och imorgon är det avgång till Kreta. Börjar bli nervös nu, börjar inse att det är på riktigt! Att jag faktiskt ska flyga imorgon. Kommer att ha svårt att somna ikväll och så ska vi åka vid 4 på morgonen. Jag kommer vara pigg..

Har precis avnjuti en supergod lunch, thaimat! Mums, biff med nudlar, cashewnötter och vitlök. Kan inte bli bättre :) Tidigare idag var jag på arbetsintervju på Swebolt och det gick bra. Ska provjobba först och sen får vi se om de är nöjda med mig och om jag trivs. Om allt funkar bra så finns det möjlighet till fast anställning :) Jävla flyt kan man ju säga. Fick reda på förra onsdag att jag inte fick fortsätta på Cabseal och nu en vecka senare har man fixat så man får provjobba efter Kreta :) Jag är glad idag!

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0