Arbetslösa Helena..

Datum: 2011-09-01 Klockan: 10:37:41
Jaha, då var man arbetslös då..
Det suger ju lite om jag ska vara ärlig, trodde faktiskt att jag skulle få fortsätta med tanke på att jag har jobbat där i ett år och kan nästan allt. Blir bara jobbigt för dem att lära upp nya.. Och anledningen till att jag inte får jobba kvar var lite larvig.. Menmen, vad ska man göra ? Ska till arbetsförmedlingen idag och anmäla min första arbetslösadag så man kan få lite ersättning från alfakassan och få hjälp med att söka jobb!

Imorgon ska jag in till stan och gå på ett roligt möte :) Och då ska jag passa på att spana i butiker om de söker folk. Ska finputsa mitt CV och personligt brev idag och skriva ut det så jag kan lämna det till olika företag. Nu har jag precis duschat och sitter och dricker kaffe efter morgonens PW på 8 km. Träffade på en äcklig orm på promenaden, fick lite panik. Den var jättevidrig och lång, bara slingra sig över vägen, usch!

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0