I tried to hold on but it hurts too much

Datum: 2011-09-07 Klockan: 09:14:12
Blä för det här vädret, blä för min huvudvärk jag har idag och blä för mina drömmar jag har på nätterna... Jag har fortfarande inte fått tillbaka min aptit, har ätit jätte dåligt hela veckan och halva förra veckan. Igår åt jag två ägg, tre matskedar coucoussallad, 1 ½ kiwi och en halv portion fiskgratäng på hela dagen. Och det var ganska bra jämfört med de andra dagarna!



Men som tur är det inte långt kvar till Kreta! Känner verkligen att jag måste komma bort från allt ett tag, allt som har med att söka jobb, arbetsförmedling och alfakassa. Ska bli så skönt att spendera en hel vecka på Kreta tillsammans med Ville och många andra människor som Rickard, Amanda, Johan, Jessica, Jimmy och några andra som också ska med.

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0