Sammanfattning

Datum: 2011-09-28 Klockan: 18:19:19
Här var det längesen man skrev!

Här kommer en liten sammanfattning om vad som har hänt.
Kreta var helt underbart, ca 30 grader varje dag och inte inte ett enda moln någon av dagarna. Det var skönt men ändå tråkigt att komma hem, hade kunnat stannat en vecka till. Och jobbet på Swebolt går bra och jag trivs, får se i slutet av veckan om jag får fortsätta eller inte. Skulle bara provjobba i två veckor. Mamma har skaffat en liten kattunge vid namn Ninja och Linda har fått en liten son som jag fortfarande inte vet namnet på, men det får jag reda på tisdag när jag och Ville ska dit och hälsa på. Hon verkade uppskatta blommorna som jag och Ville skickade iaf :) Helgen som var besökte vi mamma och pappa på fredagen, på lördagen åkte vi till Jakobsberg till Jenna och Thomas för att fira Jenna som fyllde år i veckan och på kvällen kom Micke och Jennie på besök. Det var trevligt och sent blev det, gick och la oss vid halv 5 på söndag morgon. Och söndagen spenderades i soffan med pizza ;)

Imorgon har jag och Ville 11 månader tillsammans så då tänkte vi åka in till stan och äta och kolla lite i söderhallarna och på lördag blir det Öl och Whiskey mässa vid Nacka. Ska bli trevligt. Och helgen efter det tror jag att det blir en spelkväll med Niclas och Jessica!

Nu väntar jag på att Ville ska komma hem så vi kan äte middag, och middagen blir pannbiffar med oliver, mathavre, kokta morötter och en sås.






Leave a comment
Postat av: Elsa

Hej hej!

Hade inget att göra o skrev in en möjlig bloggadress.

Aa så kom äntligen en aktiv eller någon från iallafall 2011!

Shit va naiiijs!

Fin blogg!

2011-09-30 @ 16:00:22
URL: http://elsamariacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0