Slut i huvudet

Datum: 2011-09-05 Klockan: 08:43:38
Usch, klockan är bara halv nio på morgonen och jag har redan hunnit söka fem jobb! Lite slut i huvudet just nu.. Plus att jag fick nyss veta att jag kommer få vara ensam till ca halv nio ikväll eftersom Ville tänker jobba över :/ Lagom kul att vara ensam i 12 timmar till. Tänkte gå ut och gå snart, ska äta upp min frukost bara som jag har suttit med i ca 1 ½ timme. Illa om det tar över en timme att få i sig ett kokt ägg och ett äpple! Får hoppas på att jag inte träffar på den där äckliga ormen igen på promenaden!

Helgen har varit helt okej, i fredags var vi bara hemma och tog det lungt. Låg i soffan och kollade på Bad Teacher, som var helt okej. I lördags åkte vi till torpet på kräftskiva. Jag, Ville, mamma, pappa, Rickard, Amanda, Fidelie, Micke och Maud var med i lördags. Det blev jätte mycket räkor och kräftor kvar som jag stod i över en timme och skalade igår och jag har massor kvar så idag blir det fiskgratäng med torsk, räkor, kräftor, dill och potatismosi ugn!

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0