Tradera

Datum: 2011-09-06 Klockan: 09:08:31
God morgon folket :)
Idag är jag tröttare än vanligt, vaknade när Ville gick upp runt halv 6 och sen åkte han en timme senare och jag somnade om utan problem. Gick upp runt halv nio och nu sitter jag och äter frukost, två kokta ägg med örtsalt och kaffe :) Ska kolla lite efter jobb och sen får det bli en långpromenad runt Örnäs sjön..

Åkte till Jakobsberg centrum igår för att använda upp mitt presentkort på H&M som gick ut igår, det slutade med att jag använde lite mer och kom hem med en ny skinnjacka! Mina andra tre skinnjackor jag har är förstora så dem sitter som påsar på mig. Och eftersom två av dem jackorna har jag nästan aldrig använt, har högst använt dem två ggr. Så jag funderar på att sätta ut dem på tradera så jag blir av med dem!

Leave a comment
Postat av: Ville

Älskar dig hjärtat <3

2011-09-06 @ 09:37:55
Postat av: Helena

Sv till Ville:

Älskar dig också hjärtat, saknar dig! Vill att du ska komma hem.. <3

2011-09-06 @ 11:28:49
URL: http://hhelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0