Första dagen på gymmet

Datum: 2012-02-07 Klockan: 19:05:57
Go kväll :)
Var tillbaka på jobbet idag, magen har varit rätt så okej idag. Istället har huvudet gjort fruktansvärt ont men jag tror jag vet varför, tror det beror på att jag har haft diadem hela dagen som har tryckt på huvudet. Har fortfarande ont så vi får se om den vill släppa.

Idag var jag på gymmet för första gången, gick lite segt idag. Men har ätit väldigt lite i två dagar nu så energin är inte på topp. Ska försöka komma iväg till gymmet varannan dag nu, köra lite crosstrainer och efter det lyfta lite vikter. Ville var inte helt nöjd med gymmet tyvärr, han sa att de inte hade allt som han ville ha. Så det var ju lite tråkigt, men vi sa att vi ska köra månaden ut och sen får vi se om Ville byter gym.

Mitt paket från Bokus kom idag med min cupcakes böcker, startkitet var jätte gulligt. Man fick en liten receptbok med massa bra tips, silikonformar, sprits och tyllar och allt låg i en fin liten box som man kunde öppna och stänga på ett smidigt sätt. Skulle vara fint att bara ha den ståendes på en hylla i köket :)

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0