Ingen bra start på veckan!

Datum: 2012-02-06 Klockan: 06:40:53
Idag är jag inte alls glad!
Har en mensvärk från helvetet, kan knappt stå upp. Så ont gör det! Så idag blir det soffläge med värmekudde på magen, men det var verkligen ingen bra dag att vara hemma med tanke på att de ska stänga av alla avlopp i huset mellan 7.30-16, så jag får varken spola vatten eller spola i toaletten. Jag får inte ens hälla ut något i vasken, och det är jätte viktigt att komma ihåg det. För på lappen vi har fått hem så står det klart och tydligt - att om någon använder avloppen under den tiden det är avstängt får den personen betala höga extrakostnader! Och det känns inte så roligt, så har fyllt 3 stora petflaskor med vatten och satt upp lappar som påminnelser! Kul att vara hemma idag va ? 

Plus att jag varken kommer kunna gå på någon promenad eller gå och träna som jag hade planerat! Så idag får Ville träna själv :/ Men hoppas det är bättre imorgon och att Ville vill träna två dagar i rad!

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0