Inte min dag

Datum: 2012-02-16 Klockan: 19:38:30

Det här har helt enkelt inte varit min dag idag. Har haft en jätte bra vecka fram till idag, har gått bra på jobbet, har tränat måndag, tisdag och onsdag. Varit på middag och bastat i Bro. Men i natt blev det nått knas, mensen är tillbaka och har ont i magen den här veckan också. Har varit jätte trött och slö hela dagen. Orkade inte ens upp för min morgonpromenad :/ planen var att gå hem från jobbet också men det slutade med att jag gick till Hemköp och köpte en stor godispåse och tog bussen hem. Hade verkligen ingen lust att gå hem idag. Så nu ligger jag på soffan med svullen mensmage, en mage proppfull med godis och tittar på Walk the line. Men imorgon blir det gym igen och även på lördag morgon :)

God natt på er :)


Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0