New in; flowers

Datum: 2012-02-25 Klockan: 12:33:39











Har shoppat loss lite idag, först köpte jag liljorna på Coop Forum och så hittade jag ingen bra kruka till den så var tvungen att åka till Plantagen i Barkarby och det blev en dyr historia! Det slutade med att jag kom hem med en kruka till liljorna, en stor vit orkidé och en kruka till den, sen hittade jag även två mini-orkidéer som jag bara var tvungen att köpa! Och även en stor bukett med vita rosor, som passar perfekt på köksbordet!

Hittade dock en annan orkidé som jag egentligen ville ha men priset var alldeles för högt, den kostade 549:- och det är lite väl dyrt för en blomma..

Väldigt dålig bild men det är en blå orkidé i en båge!

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0