Resultat av Celsius

Datum: 2012-02-09 Klockan: 18:34:32
Måste faktiskt säga att det gick väldigt bra att träna efter jag hade druckit Celsius! Var inte speciellt god men resultatet är jag riktigt nöjd med! Orkade träna jätte mycket och var fortfarande pigg och ville träna mer efter att ha tränat i en timme, men min mage började dock knorra lite och även Villes mage började knorra. Så vi bestämde oss för att åka hem och äta.

Smaken var ungefär som fanta med lite sötare, var nästan för söt för min smak.. Men har en till i kylskåpet med smak av vila bär, får se om den smakar bättre! Imorgon kommer jag inte kunna lyfta en pryl, kommer ha sån träningsvärk i armar och rygg! Kommer bli tufft att ta mig ur sängen kan jag lova!

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0