Nu kör vi!

Datum: 2012-01-19 Klockan: 19:58:10
Mmhm..
Efter 3 veckor med LCHF har jag insett att det inte var något för mig. Jag mådde jätte bra i kroppen och var pigg men psyket klarade inte av allt fett! Att känna ångest inför varje måltid p.g.a. den höga fetthalten och att inte kunna somna på kvällen för man vet att man ska börja dagen med att trycka i sig massa fett är inte så kul. Och för att man ska må bra i längden måste både kroppen och psyket må bra!

Så nu kör jag likadant som jag gjorde i våras förra året, mycket frukt och grönsaker kombinerat med lite kolhydrater och mycket motion. Har kommit igång med promenaderna igen och klockan står på 04.00 imorgon bitti så jag kan gå en runda innan frukost. Och den första februari öppnar ett nytt gym i Kungsängen som jag och Ville ska börja på så vi kan träna tillsammans!




pics by; weheartit

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0