Thank god it's friday

Datum: 2012-01-20 Klockan: 18:40:39
Jag lyckades ta mig upp klockan 4 imorse när klockan ringde! Tog en powerwalk på 45 minuter innan jag gjorde en supergod frukost! Jag tog grekisk yoghurt som jag blandade med vaniljpulver, hallon och kiwi. Det som smakade som vaniljglass med hallon :)

Dagen har gått jätte fort idag, känns knappt att man har jobbat. Ville var snäll och hämtade mig från jobbet idag och när vi kom hem så gick vi ut på en promenad på 55min och när vi kom hem lagade vi tacos och guacamole :) Körde på en nyttig variant utan brödet och själva tacosåsen, gjorde även egen tacokrydda! :)


orkade dock inte riva osten ;)

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0