Hazelnut Cream ♥

Datum: 2012-03-07 Klockan: 18:11:46
Mitt paket från gymgrossisten har kommit :)
Gick till Ica och hämtade ut det efter ett pass på gymmet, jag provade faktiskt löpband för första gången i mitt liv! Ville såg t.o.m. chockad ut när han klev in på gymmet och såg att jag sprang! Haha ;) Men jag kan ju inte köra crosstrainer p.g.a. ljumsken så hade inte så mycket val.

Jag tog en Ultra Loss Shake till middag nu och det smakade helt underbart - Hazelnut Cream ♥ Skulle seriöst kunna leva på den shaken! Jag blandade den med 3 dl lättmjölk eftersom jag tränade ganska hårt idag men annars blir det nog med 3 dl vatten. Och min rosa smart shaker är väldigt praktisk med ett fack för pulver och ett fack för piller som man sen bara bygger på varanda. Man slipper alla jobbiga extra burkar!







Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0