Pain

Datum: 2012-03-20 Klockan: 18:26:03
Usch för mensvärk!

Startade dagen kl 04.00 imorse med en power walk på 45 min och efter det blev det en smoothie och morgonens måste; kaffe! Efter det så stod det jobb på schemat men det har inte vart den bästa dagen på jobbet eftersom jag har fått mensvärk från helvetet men jag jag vill inte vara hemma! Så nu har jag fått nog, jag ringde till gynekologen idag och sa att jag måste få något som verkligen funkar mot värken! Så fick en tid imorgon, får se vad de hittar på åt mig, det de tipsade om förra gången hjälpte iaf inte!

Åkte till gymmet efter jobbet och gick/sprang lite på löpbandet och körde lite triceps men det gick inte så bra idag p.g.a. mensvärken, menmen jag försökte iaf.. Lite träning är bättre än ingen träning alls! Efter gymmet gick jag till Ica och hämtade ut mitt paket från members.com - fem par trosor och tre smaker från soda stream :)

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0