Sportbaren

Datum: 2012-03-05 Klockan: 18:48:32
Äntligen mår jag bra och är tillbaka på gymmet! Och va det var skönt att träna igen :) Dock så började min ljumske göra jätte ont när jag körde crosstrainer, så ont så jag var tvungen att sluta bara efter 20 min :/ Men körde extra mycket ben då istället!

Jag har haft en toppen helg. I fredags efter jobbet så hämtade Ville mig och vi åkte till Rotebro och handlade lite, efter det åkte vi hem och lagade god mat. Och när vi hade ätit klart blev jag rastlös så vi tåg tåget till Bålsta. På lördagen skjutsade pappa hem oss till Kungsängen efter frukosten. Runt lunchtid kom Villes mamma och Stefan, vi skulle få skruv och plugg för att sätta upp en vägghylla, Stefan var även snäll och hjälpte Ville att sätta upp den.

Vid fem tiden kom Fidelie och Alexander, vi åt god mat och spelade spel och sen kom Micke och vi drog på sportbaren och det var faktiskt riktigt kul där. Jag brukar inte tycka att det är så jätte kul men i lördags så var det det! :)

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0