Trötter

Datum: 2012-03-06 Klockan: 20:07:43

Ojoj vad trött jag är !
Skulle kunna somna nu utan problem. Klockan ringde 04.00 imorse, det var lite segt att ta sig ut på morgonpromenaden men det gick! Fick ont i ljumsken igen efter 30 min :/ har haft lite små ont under hela dagen på jobbet också..

Efter jobbet åkte jag direkt till gymmet, började med crosstrainer men fick alldeles för ont i ljumsken så var tvungen att sluta efter bara 15 min! :( tycker det är jätte tråkigt eftersom det är skönt att köra crosstrainer till man nästan är helt slut och sen ska man köra styrka! Menmen det kanske blir bättre snart! Körde mycket ben idag igen :) och klockan är ni ställd på 04.00 ifall jag skulle somna snart! ;)

Fick mail av gymgrossisten att mitt paket är skickat och det borde vara framme snart! :)


Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0